برنا نوشت:نماینده سبزوار در مجلس گفت: فضای رسانه‌ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی‌مخ که از کاه کوه می‌سازند.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ 16 February 2021

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده سبزوار در مجلس، در رابطه با "طرح شفافیت آرا" گفت: این طرح در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مراحل پایانی خود را طی می کند و طرح آماده ارائه به صحن است. طرح شفافیت آرا برای نماینده هزینه دارد علی الخصوص برای نمایندگان شهرستان ها که مشکلاتی به وجود می آورد از این جهت که وقتی نسبت به یک قشری تصمیمی گرفته شود در فضای رسانه و فضای مجازی برخوردهایی به نسبت آن نماینده صورت می گیرد و شرایط خاصی را برای فرد رقم می زند.

او ادامه داد: معتقدیم این طرح معایبی دارد ولی اگر فرد بخواهد در میدان شفاف باشد باید این هزینه ها را بپذیرد. قبل از نمایندگانی، اموالم را اعلام کردم آن چنان بلایی در حوزه انتخاباتی بر سرم آوردند که مدت ها درگیر آن بودم، هزینه درستکاری در کشور بالا رفته، مجلس یازدهم قول داده است و باید قول خود را عملی کند.

این نماینده گفت: طرح شفافیت آرا باید سریع‌تر به صحن بیاید چرا که هم مطالبه مجلس بوده و هم اینکه مردم در انتظار هستند. اکثر نمایندگان مجلس برای ورودشان به بهارستان وعده‌هایی را در حوزه شفافیت به مردم داده بودند که این اقدام موضوع را جدی‌تر می‌کند. باید کمک کنیم که پس از تصویب این طرح، نمایندگان برای رای دادن شجاعت به خرج دهند و تحت تاثیر فشارهای بیرونی قرار نگیرند. حاضریم مجلس یازدهم را فدای شفافیت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنید جو مجلس نسبت به این طرح چگونه باشد، گفت: افراد در عمل خلاف آنچه را که بیان می کنند انجام می دهند اما باید این طرح به تصویب برسد و دوستان رای بدهند. من خودم موافق این طرح هستم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس بیان کرد: عده ای در کشور هزینه درست کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می گیرند، فضای رسانه ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.

او در پاسخ به این سوال که منظورتان چیست، گفت: آدم هایی هستند که دروغ پردازی می کنند حادثه ها را بزرگ نمایی می کنند مانند خطای عنابستانی که در آن بزرگنمایی صورت گرفت.

این نماینده در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید این توهین به فضای رسانه ای کشور، است، اظهار کرد: منظورم با عده ای است که در اجرای نجفی واقعیت را وارونه نشان دادند ولی در ماجرای عنابستانی بزرگنمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار