کد خبر: ۹۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 17 February 2021

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک پسر بچه به همراه یک مرد میانسال شامگاه پنجشنبه در کانال خروجی آب چاه‌نیمه چهارم زهک غرق شدند.

علیرضا میربها الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی گزارش مردم منطقه مبنی بر غرق شدگی سه نفر در کانال آب چاه نیمه چهارم شهرستان زهک بلافاصله ۲ تیم از نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و  اقدام به جستجوی افراد غرق شده کردند. 

وی ادامه داد: جسد نیمه جان یکی از این کودکان فورا توسط افراد محلی در کانال چاه نیمه پیدا و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: دومین کودک، جان خود را از دست داد و به سردخانه انتقال یافت و جسد مرد میانسال پس از جستجوی سه ساعته توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر پیدا و از آب خارج شد.
وی بیان کرد: در این عملیات ۱۳ تن از نجاتگران پایگاه امداد ساحلی، جاده‌ای و یک تیم پشتیبان از جمعیت هلال احمر شهرستان زهک همکاری داشتند.

چهار منبع طبیعی ذخیره آب آشامیدنی و کشاورزی سیستان و شهر زاهدان با نام چاه نیمه ها در شهرستان زهک واقع شده که به چاه نیمه های یک، ۲، سه و چهار تقسیم بندی شده اند، این منابع بوسیله کانال های ساخته شده به هم متصل هستند و در مجموع ظرفیت ذخیره حدود یک و نیم میلیارد مترمکعب آب را دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار