مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:
خاموشی یکی از بزرگ‌ترین معضلات شبکه برق می‌باشد و زندگی در استان گرمسیری سیستان و بلوچستان و دلگان که گاها مردم تا پایان آبان و آذر نیز از وسایل سرمایشی پرمصرف استفاده می‌کنند، بر این مشکلات می‌افزاید.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 27 February 2021

به گزارش تابناک، خاموشی یکی از بزرگ‌ترین معضلات شبکه برق می‌باشد و زندگی در استان گرمسیری سیستان و بلوچستان و دلگان که گاها مردم تا پایان آبان و آذر نیز از وسایل سرمایشی پرمصرف استفاده می‌کنند، بر این مشکلات می‌افزاید.

حال به همت شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، در راستای کاهش خاموشی و همچنین افزایش حفاظت و پایداری شبکه فوق توزیع برق حوزه‌ی دلگان، شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اقدام به برکناری پست موجود از نوع "کت اوت فیوزی" نموده و همزمان اقدام به افزایش ظرفیت ترانسفورماتور پست چاه کیچی از ۱۵ به ۳۰ مگاولت آمپر و همچنین نصب و راه اندازی یک دستگاه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سیار با تعداد ۴ فیدر ۲۰ کیلوولت خروجی توأم با حفاظت کامل نموده است.

به گفته محمد حسن یوسفی، مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، این پروژه درراستای تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم منطقه چاه کیجی توسط شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

یوسفی افزود: شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اقدام به بهینه‌سازی پست ۶۳ کیلو ولت موجود این منطقه نمود و در این راستا یکدستگاه پست سیار با ظرفیت ترانس ۳۰ مگاولت آمپر تامین و در یک اقدام جهادی در مدت کمتر از یکماه عملیات آماده سازی و نصب پست مذکور صورت پذیرفت.

مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد با در مدار قرار گرفتن این پست علاوه بر اینکه ظرفیت ایستگاه دو برابر شرایط قبل می‌گردد، کلیه خروجی‌های پست از طریق فیدرهای مستقل و داری بروزترین کلیدهای ۲۰ کیلو ولت تامین می‌گردد.

وی نتیجه این اقدامات را کاهش خاموشی دانست و گفت با این اقدام ضمن فراهم سازی توزیع مناسب‌تر بار، در صورت بروز خطا کمترین قطعی بار اتفاق افتاده و در کوتاهترین زمان امکان وصل مجدد خطوط وجود خواهد داشت.

یوسفی برآورد ارزش پروژه را ۱۴۰ میلیارد ریال دانست که توسط شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تامین گردیده است و با پیشرفت 60 درصدی، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است چاه کیچی، روستایی از توابع بخش دلگان شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان است.

کاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوندکاهش خاموشی‌ها در دلگان و چاه کیجی/ پست‌های مهم برق با سرمایه‌ 140 میلیارد ریالی به روزرسانی می‌شوند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خالد بهزادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی ممنون
واقعا ما اهالی دلگان از این خاموشی های خصوصا تابستان کلافه شده بودیم. در دمای 50 درجه مگر می شود بدون کولر آخر؟ الله عنایت کند بهتان
رضا
|
Netherlands
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
رحمت خدا شامل انسان‌هایی که خدمت می‌کنند است
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
درود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار