از ۹۹/۱۲/۲۰ لغایت ۱۴۰۰/۱/۲۰ جهت پیشگیری از موج چهارم کروناویروس ورود و خروج به چابهار محدود و بازارهای محلی و تجاری تعطیل می شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از چابهار، جلسه ستاد کرونای شهرستان چابهار با ریاست رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار و با حضور کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، کردی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، حجت‌الاسلام عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار، میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه، حوت معاون هماهنگی امورعمرانی و سایر اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان چابهار در محل سالن جلسات سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

دراین جلسه مقرر گردید با توجه به اینکه از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰لغایت۱۴۰۰/۱/۲۰ محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی و فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع گردیده، در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونای کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ می گرد.

بر اساس تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازار تعطیل و از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه معلم در سطح شهرستان چابهار خودداری بعمل آورده و در صورت مشاهده، طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تامین شهرستان و دستورات قضایی با مدیرمتخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرف.

همچنین محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک‌های غیر بومی به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل پلیس راه نیکشهر، پلیس راه جکیگور شهرستان راسک، پاسگاه زرآباد و بیردف شهرستان کنارک بمنظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می گردد.

همچنین پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار  به طور چشمگیری محدود می‌گردد.

بعلاوه محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، بمنظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ فوق اتخاذ می گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فعال مدنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یه تصمیم عالی ولی شاید یخورده دیر
یک ماهه داریم داد میزنیم نذارید مردم بیان اینجا
پاسخ ها
رسول کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
آره والا،کنار خلیج همینجوری آدم چادر زده بودند، جلوی صدف پر آدم بود، خیلی بد شده بود،دیره،ولی خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عجب تیتری
حاجی عبدالوهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یه تصمیم عالی
کاش زودتر این محدودیت هارا اعمال می کردند،این جمله همچنین پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار به طور چشمگیری محدود می‌گردد مفهوم اش گنگ هست.و محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، بمنظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ فوق اتخاذ می گردد یعنی منظور با اتوبوس مردم مسافرت بکنند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار