کد خبر: ۹۵۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶ 22 March 2021

رییس بیمارستان رازی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت عمومی سه نفر از افرادی که در حادثه تروریستی انفجار امروز یکشنبه در این شهرستان زخمی شدند رضایت بخش است.

دکتر ابوالحسن صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بلافاصله پس از ورود مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان رازی سراوان خدمات تشخیصی و درمانی آغاز شد. 

وی ادامه داد: علاوه بر ویزیت پزشک عمومی، ویزیتهای تخصصی طب اورژانس، جراحی عمومی و خدمات رادیوگرافی برای این افراد انجام شده است.

رییس بیمارستان رازی سراوان گفت: خوشبختانه یک نفر از مصدومان این حادثه پس از پایدار شدن علائم و با توصیه داروئی از بیمارستان مرخص شد.

وی تصریح کرد: حال عمومی ۲ مجروح دیگر این حادثه که یکی از آنها خانم باردار است نیز رضایت بخش بوده ولی کادر درمان همچنان در حال ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به این افراد هستند.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمده است: ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح، اول فروردین ماه ۱۴۰۰ گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار در یک اقدام کور تروریستی در یکی از میادین شهر سراوان با اقدام به انفجار تروریستی منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر از شهروندان این شهرستان که در حال عبور از خیابان بودند شدند.

گفتنی است در این حادثه یک نفر از زخمی ها خانم بوده است.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار