نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: باید از مردم بصیر سیستان‌وبلوچستان تشکر کنیم زیرا با وجود تبلیغات فراوان و گسترده دشمن در قضیه سراوان، اسیر نقشه آنان نشده و راه خود را از دشمنان جدا کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 05 April 2021

به گزارش تابناک سیستان‌و‌بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار جمعی از سربازان گمنام امام زمان(عج) ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه و گرامیداشت نام و یاد شهدا، از مجاهدت های مخلصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد و گفت: دامنه فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در سیستان‌وبلوچستان با توجه به تنوع کاری، گستردگی سوژه ها و پهناور بودن استان بسیار زیاد است.

امام جمعه زاهدان افزود: سال ۱۳۹۹ برای نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی توأم با تلاش، مجاهدت و افتخار آفرینی بود و در این راه، شهید هم تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله محامی بیان داشت: دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده که در این میان کار شما در حفظ امنیت پایدار در کشور کار بسیار پر افتخاری است.

وی گفت: ممکن است به صورت درست و کامل از زحمات شما قدرشناسی نشود چرا که هم شما و همکارانتان ناشناخته هستند و هم این که تا زمان برقرار بودن نعمت قدر آن دانسته نمی‌شود و باید توجه داشته باشیم که طبق بیان مقام معظم رهبری تلاش و مجاهدت های شما در دستگاه خداوند متعال گم نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) یک مدال افتخار است، آن هم به این دلیل که سربازی و گمنامی زمینه را برای انجام کار مخلصانه فراهم می کند.

وی در ادامه خواستار هماهنگی و انجام اقدامات هماهنگ چه در امور اطلاعاتی و چه در سایر مسائل شد و اظهار داشت: به عنوان مثال دشمن در اتفاق سراوان بسیار سازمان دهی شده عمل کرد اما متاسفانه ما در هماهنگی و خصوصا در اطلاع رسانی ها ضعیف بودیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ادامه داد: البته این به معنای ندیدن نیمه پر لیوان نیست و باید از تلاش ها و زحمات سایر دستگاه ها و خصوصا مردم فهیم و بصیر استان تشکر کنیم زیرا با وجود تبلیغات فراوان و گسترده دشمن اسیر نقشه آنان نشده و راه خود را از دشمنان جدا کردند که این بصیرت مردم را باید ارج نهاد.

وی با تاکید بر حفظ سلامت دستگاه‌های اداری به عنوان یکی از وظایف مهم، عنوان داشت: این مقوله نیازمند دقت در گزینش اولیه از جانب شما و در ادامه، پیگیری برای حفظ سلامت دستگاه‌های اداری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با توجه به پروژه های عمرانی و بودجه های فراوانی که به استان سرازیر می شود زمینه‌های لغزش بسیار است و باید به سلامت درون سیستم تحفظ و از ایجاد فساد پیشگیری شود تا فرد در حال انجام کار دچار لغزش نشود.

امام جمعه زاهدان خواستار اطلاع رسانی درباره برخورد های صورت گرفته با متخلفین شد و خاطر نشان کرد: برای امید آفرینی در سطح جامعه و همچنین جلوگیری از ایجاد افکار منفی نیاز است تا برخورد های صورت گرفته با متخلفین اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار