قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی» در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 13 April 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، وحید نجفی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه شریف و مبارک رمضان، رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی» در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با هدف افزایش همدلی میان امدادگران، بسیجیان و نیروهای جهادی و مردمی در جهت اطعام نیازمندان برگزار می‌شود، افزود: جامعه هدف ما در این رزمایش، تنها مددجویان نهاد‌های حمایتی نیستند، بلکه همه افراد نیازمندی است که از قبل شناسایی شده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: در این رزمایش سعی می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ادارات، خیرین، اصناف، مراکز نیکوکاری و شرکت‌های صنعتی استفاده شود.

وی گفت: در ایام ماه مبارک امسال، به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا، سفره‌های افطاری حذف شده و غذای طبخ شده با حفظ کرامت ولی‌نعمتان جامعه و رعایت کامل مسائل بهداشتی در محلات و مناطق محروم، درب منازل توزیع خواهد شد.

نجفی اظهار کرد: در این رزمایش، همچنین علاوه بر توزیع روزانه غذای گرم، توزیع سبد کالا و افطاری‌های ساده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته، گروهی متشکل از کودکان و نوجوانان، به‌صورت سیار یا ثابت، با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به اجرای سرود در میادین و محلات شهری می‌کنند، اما به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا مانع از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت گردد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان امسال نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری در اجرای تداوم کمک‌های مؤمنانه قدم‌های موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار