کد خبر: ۹۵۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 26 April 2021

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: طی عملیاتی در دو روز گذشته یک تن و ۲۰۰هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف و۳۸ دستگاه خودرو و موتور از قاچاقچیان کشف شد.

کشف ۱.۲ تن مواد مخدر طی دو روز گذشته!

به گزارش برنا؛ یازدهمین طرح ظفر (کشفیات مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت) امروز ۵ اردیبهشت با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در ستاد فاتب برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت با تبریک ولادت امام حسن مجتبی گفت: در ادامه سلسله طرح های ارتقای امنیت اجتماعی امروز در سال جاری اولین طرح ظفر برگزار شد.

او افزود: طی این عملیات در دو روز گذشت یک تن و ۲۰۰هزار مواد کشف و۳۸ دستگاه خودرو و موتور و قاچاقچیان کشف شد همچنین ۳۸ نفر از اراذل و اوباش سارق و فروشنده موادمخدر هم دستگیر شدند .

رحیمی ادامه داد: تعداد زیادی از مناطق از جمله اتابک، شوش، مولوی، هرندی و فخرزاده پاک سازی شد و سه باب منزل فروش مواد پلمب و ۲۰میلیارد مواد مخدر از مجرمان کشف شد.

او درباره فروش مواد مخدر در فضای مجازی گفت: یکی ازمجرمان در این طرح فروشنده گل در فضای مجازی و باند دیگر وارد کننده گام شیشه بودند که از آنان ۴۳۷ کیلوگرم شیشه کشف شد. ۵۷۰ کیلو مواد مخدر و ۵۷ کیلو گل از سمت شرق کشور به سمت جنوب بود در حال جابجایی بود که با تخلیه وسایل نقلیه این مواد مخدر به پایتخت منتقل و عوامل آن دستگیر شدند.

او درباره اعمال و نحوه نظارت بر محدودیت های کرونایی بیان کرد: در یک هفته با لغو طرح ترافیک فعالیت همکاران پلیس افزایش پیدا می کند همچنین در شبهای قدر هم مردم خواستار برگزاری شب‌های احیا و عبادت هستند بنابر این در این سه شب محدودیت های شبانه لغو شد.

سردار رحیمی افزود: بی شک با لغو طرح ترافیک حجم ترافیک در بعد از ظهر افزایش پیدا می کند و بار ترافیکی بیشتر می شود  همچنین طرح زوج و فرد هم اجرا نمی شود.

او درباره تجمع ها یا بد اخلاقی‌های انتخاباتی تصریح کرد: از هم اکنون پلیس خود را برای انتخابات آماده می کند و به دلیل سلامت مردم ۱۵ درصد تعداد شعب استقرار پلیس افزایش می یابد. نیروی انتظامی امنیت انتخابات را برعهده دارد تا کنون هیچ موضوع خاصی رخ نداده است. 

سردار رحیمی درباره فعالیت بوستان ها افزود: بوستان‌ها و مراکز تجاری و ... فعال هستند باید کسبه رعایت کنند و رعایت مقررات از سوی مردم از اهمیت برخوردار است در بسیاری از موارد مردم همکاری کردند و رعایت ضوابط در تمامی بخش‌ها مورد انتظار است.

رئیس پلیس تهران بزرگ  با بیان اینکه بسیاری از تجمع ها بدون مجوز برگزار می شود ادامه داد: ما همراه مردم هستیم مردم به دستورات پلیس توجه کنند و پلیس حامی آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار