طی ماه گذشته، ۱۵۲ مورد تذکر کتبی صادر و ۲۸ فقره پرونده تخلفاتی نانوایی به تعزیرات معرفی و حتی ۳ مورد نیز منجر به تعطیلی گردید.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 30 April 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش با بیان اینکه با توجه به پاندمی کرونا طرح تشدید نظارتهای بهداشتی در دستور کار قرار داشته و در طول یکسال گذشته بیش از ۱۶۰۰ مورد بازدید فقط از خبازی های شهرستان خاش صورت گرفته است گفت: پیرو 279 بازدید نظارتی صورت گرفته در این مدت تعداد ۱۵۲ مورد تذکر کتبی صادر و ۲۸ فقره پرونده تخلفاتی نانوایی به تعزیرات معرفی و حتی ۳ مورد نیز منجر به تعطیلی گردید.

مهندس نقی زاده ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم برای نتیجه گیری بهتر از طرح تشدید بازدید های نظارتی تیم های بهداشتی از خبازی ها و سایر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، ضمن رعایت بیشتر اصول فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دستها توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: عدم پذیرش وجه نقد، استفاده از دستگاه کارتخوان با رعایت موازین بهداشتی، گندزدایی روزانه سطوح و تجهیزات با محلول آب و وایتکس، شستشوی مرتب دست با آب و صابون، استفاده از ماسک و دستکش به ویژه توسط متصدی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بین مشتریان، نوبت دهی به مشتریان جهت تحویل نان برای پیشگیری از ازدحام جمعیت باید مورد توجه خبازی ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار