سرپرست شبکه بهداشت ودرمان از علمای جمعه و جماعات در خصوص همکاری و اطلاع رسانی دستور العمل های بهداشتی از طریق تریبون هاي نماز جمعه تقدیر و تشکر نمودند و ابراز اميدواري كردند تا با كمك علما بتوانيم در مسير پيشبرد اهداف بهداشتي و انجام واكسيناسيون حداكثري قدم هاي مثبتي برداريم.
کد خبر: ۹۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 29 May 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دكتر سپاهيان ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم نگران کننده است و باعث شده که آمار موارد مثبت بالا رود، لذا از شما علمای گرامی خواهش می کنیم درخصوص رعایت دستورالعمل ها و انجام واکسیناسیون افراد واجد شرایط اطلاع رسانی نموده و مردم را بیشتر آگاه سازید.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان از مزاياي واكسيناسيون و لزوم واكسيناسيون حداكثري صحبت كرد و گفت: نزديك به یکسال وچهار ماه است ويروس منحوس كرونا وارد كشور شده است و از همان ابتدا همكاران ما در مركز بهداشت شبانه روزي با اين بيماري دست و پنجه نرم میکنند.

دکتر سينا ملاشاهی در ادامه تنها راه از بين بردن اين بيماري را واكسيناسيون حداكثري مردم اعلام كرد و گفت: واكسيناسيون گروهاي سني بالاي ٧٠ سال در حال حاضر در حال انجام مي باشد و متاسفانه استقبال مردم از امر واكسيناسيون استقبال مناسبي نيست، در اين زمينه از علماي محترم درخواست كردند تا در امر فرهنگسازي همكاري لازم را انجام دهند .

مولوی حقانی امام جمعه و مشاور استاندار هم درخصوص همکاری علما بيش از پیش جهت آگاه سازی مردم و همکاری در امر واکسیناسیون کرونا توسط مردم به علماء حاضر درجلسه تاکید نمود.

در پايان جلسه ائمه جمعه با حضور در مركز تجميعي واكسيناسيون شهرستان از روند انجام واكسيناسيون ديدن نمودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار