سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی شرایط استان سیستان و بلوچستان درباره میزان شیوع ویروس کرونا در این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 20 July 2021

به گزارش برنا، «محمود عباس زاده مشکینی» در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز نماینده وزارت کشور پیرامون وضعیت استان سیستان و بلوچستان از نظر میزان ابتلاء مردم به ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان برای درمان و نحوه مقابله با این ویروس گزارشی ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: پس از ارائه گزارش و بررسی‌هایی که درباره امکانات استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت، مقرر شد برای رفع کمبودها و مشکلات موجود در این استان، کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان کمیسیون تخصصی اقدامات و پیگیری لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به طرح نمایندگان مجلس برای ساماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی نیز گفت: این طرح در جلسه امروز بررسی شد و موادی از آن به تصویب اعضا رسید.

مشکینی خاطرنشان شد: همچنین مقرر شد در نخستین جلسه هفته آتی کمیسیون آخرین تحولات افغانستان با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های مربوطه بحث و بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار