اعضای دولت سیزدهم به حسین مدرس خیابانی به عنوان استاندار منتخب سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.
کد خبر: ۹۹۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 13 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و دراین جلسه اعضای دولت به "حسین مدرس خیابانی" به عنوان استاندار منتخب سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.

حسین مدرس خیابانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دوره دکترای مدیریت استراتژیک است.

وی پیش از این در مسئولیت هایی همچون سرپرستی و قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول لجستیک و عضو ستاد ملی کرونا، عضو ستاد اقتصادی دولت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور فعالیت داشته است.

احمدعلی موهبتی، استاندار سابق سیستان و بلوچستان از ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷، تا امروز این مسئولیت را بر عهده داشت.

گفتنی است حسین مدرس خیابانی دانش آموخته رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابق طولانی مدیریتی در رده‌های مختلف وزارت بازرگانی و وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

از جمله سوابق وی، قائم مقامی وزیر صمت، معاون وزیر در وزارت بازرگانی و مدیرکل حوزه‌های مختلف وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت بازرگانی می‌باشد.

همچنین وی مدتی نیز سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

در کارنامه اجرایی وی، مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری و مدیرعامل و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت و پروژه بزرگ صنعتی و معدنی دیده می‌شود.

_________________

تابناک سیستان و بلوچستان ضمن تبریک این انتصاب به دکتر مدرس‌خیابانی، برای ایشان آرزوی موفقیت می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار