کد خبر: ۹۹۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 13 September 2021

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 5 سوداگر مرگ و کشف 893 کیلو مواد افیونی در علمیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

احمد طاهری اظهار داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر در منطقه "جالق" شهرستان سراوان که با دپوی محموله بزرگ مواد مخدر در مناطق کوهستانی منطقه قصد قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه، محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یکی از مناطق کوهستانی "جالق" شناسایی و شب گذشته با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی، این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس می دیدند با تیر اندازی به مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که خوشبختانه با عکس العمل سریع و اقدام به موقع تکاوران پلیس هر 5 سوداگر حاضر محل دستگیر شدند.

سردار طاهری در ادامه بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه 893 کیلو و 210 گرم انواع مواد افیونی، شامل 704 کیلو و 510 گرم تریاک، 105 کیلو و 600 گرم هروئین و 83 کیلو و 100 گرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 2 خشاب و 46 فشنگ جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار