استاندار تاکید کرد:
مدرس خیابانی گفت اکنون کشور و استان از وضعیت آرامش نسبی از لحاظ شروع کرونا برخوردار است و با توجه به این که کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید بیماری در ماههای آینده هستند، تصمیم‌گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش، عقلایی تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 25 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: اکنون کشور و استان از وضعیت آرامش نسبی از لحاظ شروع کرونا برخوردار است و با توجه به این که کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید بیماری در ماههای آینده هستند، تصمیم‌گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش، عقلایی تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.

وی افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها بایستی رصد و ضمن تامین واکسن مورد نیاز شهرستانها به تناسب آن در صورت نیاز، مراکز جدید واکسیناسیون نیز در مرکز استان و شهرستانها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت ترغیب مردم برای استقبال از واکسیناسیون را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: فرهنگ سازی و تولید محتوا بایستی با اولویت در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای استان قرار گیرد.

مدرس خیابانی ادامه داد: صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی استان با تهیه برنامه های مستند و تولید محتوای مناسب در قالب مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی، زیرنویس، پیامهای هشداری و نصب بنر مردم را نسبت به موضوع واکسیناسیون ترغیب کنند ضمن اینکه در کنار اطلاع رسانی و ترغیب مردم، بحث ذخیره واکسن هم به تعداد مورد نیاز برنامه ریزی شود.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: مصوبات ستاد کرونا با اهمیت و به منزله قانون تلقی می‌شود و بایستی به طور کامل اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت و معیشت مردم دو موضوع مهم و دغدغه دولت می باشد، گفت: هم در حوزه اقتصادی و هم حوزه سلامت اقدامات اجرایی شروع شده و تا حصول نتیجه با جدیت ادامه خواهد داشت.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اولین واکسن؛ بهترین واکسن است و از اینکه با توجه به گزارشات ارائه شده در این جلسه مردم استان سیستان و بلوچستان از واکسن تولید داخل استقبال خوبی داشتند، خرسندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار