آیت‌الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، ضمن حضور در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا زاهدان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود.
کد خبر: ۹۹۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 01 October 2021

به گزارش تابناک سیسشتان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در حاشیه بازدید از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان گفت: وجود امکانات و تجهیزات مدرن چشم پزشکی آن هم در منطقه محروم سیستان‌وبلوچستان مایه خوشحالی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی ظرفیت‌های چشم پزشکی استان برای مردم تاکید کرد و افزود: سیستان‌وبلوچستان همواره با محرومیت‌هایی روبرو بوده که حالا وجود چنین امکانات و منابع انسانی برای مردم امیدآفرین خواهد بود.

آیت‌الله محامی خواستار گسترش و توسعه چشم پزشکی و تبدیل استان به قطب چشم پزشکی منطقه شد و بیان داشت: حضور بیماران از سایر مناطق کشور، استفاده از موقعیت مرز و پذیرش بیماران از کشورهای همسایه و همچنین دعوت از بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این عرصه عامل رشد و توسعه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پاسخگویی به برخی شبهات و ذهنیت‌های منفی مهم است و مسئولان باید به بیان دستاوردهای همه عرصه بهداشت و درمان بپردازند.

همچنین دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رشد و توسعه علوم پزشکی در سیستان‌وبلوچستان منحصر به حوزه چشم نبوده و امروزه سیستان‌وبلوچستان در عرصه‌های مختلف پزشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار