دستوری برای حمایت از رونق تولید
معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار خبر داد: حمایت از مصالح تولیدات داخلی سیستان وبلوچستان در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفت
کد خبر: ۹۹۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 14 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در نشست شورای فنی به ریاست وی و با حضور اعضا برگزار شد،ضمن اشاره به تاکید استاندار بر اهمیت حمایت از تولیدات بومی استان ،اظهار داشت:ضرورت دارد برنامه های عملیاتی در جهت حمایت از صنعتگران سیستان و بلوچستانی در دستگاه های مختلف تدوین و به قید فوریت اجرا شود‌.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند بخش خصوصی فعال در حوزه ی عمرانی که توسط صنعتگران بومی اداره می شود را با نگاهی ویژه حمایت و با اعتماد به ایشان زمینه ی تقویت اقتصاد بومی را فراهم کرده و امنیت اقتصادی گروه یاد شده را تامین کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های ویژه ی سرمایه ی انسانی نیز گفت: خوشبختانه صنعتگران ما در حوزه های متنوعی ورود کرده و در تلاش هستند درعین مدارا با چالش های اقتصادی روز ،تولیداتی استاندارد را وارد بازار کنند.

در ادامه مصوب شد تمامی اعضای شورای فنی،برنامه ریزی برای مشارکت با بخش خصوصی و اجرای طرح ها را بویژه در حوزه ی فنی و عمرانی با محوریت مشارکت موثر صنعتگران بومی در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار