استاندار سیستان و بلوچستان، در دومین سفر درون استانی خود، چهارشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۰ به ایرانشهر سفر کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 30 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در سفری سرزده به ایرانشهر که با هدف بازدید از روند اجرای پروژه های زیرساختی و برخی واحدهای تولیدی صورت گرفت، پروژه هایی در حوزه زیرساختی، کشاورزی، صنعت، بهداشت و خدمات مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدیدها که شهرکی مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، پرنده مطلق مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان، امیریان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان، قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان، طوقی و هاشم زهی معاونین جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، معاونان فرمانداری، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حضور داشتند، پروژه‌های: پل های راه مواصلاتی ایرانشهر- مهرستان، کشتارگاه نیمه صنعتی طیور ایرانشهر، پست برق ۲۳۰ به ۶۳ به ۲۰ ایرانشهر، پل بزرگ نمردیان احداث شده بر روی رود کلکلیان ایرانشهر، قطعاتی از پروژه راه آهن ایرانشهر-نیکشهر، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در دست احداث ایرانشهر، مرکز واکسیناسیون کوید ۱۹ در محله غریب آباد ( شهید بهشتی) ایرانشهر و قطعه شماره ۳ بزرگ‌راه ایرانشهر- خاش مورد بازدید استاندار قرار گرفت و مدیران و پیمانکاران ذی ربط، گزارش روند اجرا، پیشرفت فیزیکی، آثار اجتماعی و اقتصادی پروژه ها، مشکلات و بازدارنده ها، نیاز و چگونگی رفع آن ها را برای استحضار استاندار ارایه دادند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به روند پیشرفت اجرای پروژه های زیرساختی ایرانشهر گفت باید تلاش کنیم با رفع بهنگام مشکلات، پروژه ها طبق زمان بندی برنامه ریزی شده اجرا شود.

مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت حفظ اعتماد و تحکیم رابطه مردم و دولت، انجام کیفی و به هنگام تعهدات و اتمام پروژه ها طبق برنامه را از زمینه های مهم افزایش اعتماد مردم دانست.

دکتر مدرس خیابانی با اشاره به نقش طرح های زیر ساختی در توسعه، اشتغال و رونق معیشت مردم مناطق گفت: مدیران دستگاه ها با پیگیری و نظارت صحیح بر پروژه ها، مانع از کند شدن یا وقفه در اجرای آن ها شوند.

استاندار با تصریح وجود برخی مشکلات در تامین و تخصیص اعتبارات و... گفت هنر مدیریتی ما این است که با اولویت بندی طرح ها، نگذاریم پروژه‌ها متوقف و مشمول زمان و افزایش هزینه شوند.

لازم به ذکر است مقرر شد مسایل مگاپروژه ها و طرح های اولویت دار شهرستان ها جمع بندی و در جلسات استانی برای تصمیم گیری مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار