کد خبر: ۱۰۶۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 30 August 2022

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی توسط خادمین امام حسین (ع) در آموزش و پرورش بندرساحلی چابهار در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

حسینعلی میر عبدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از آنجایی که برای اولین بار است که مرز ریمدان در منطقه دشتیاری برای ورود زوار پاکستانی اربعین حسینی بازگشایی شده فرهنگیان شهرساحلی چابهار میزبانی افتخارآفرین اولین کاروان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مدارس این شهر را از آن خود کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از زائران اربعین افزود: نهادینه شدن فرهنگ «خدمت به زائر» در مدرسه اثربخش‌ترین و ماندگارترین فعالیت تربیتی خواهد بود که با مشارکت داوطلبانه معلمان، خانواده‌ها و دانش آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اکرام عزاداران و زائران حسینی (ع) گفت: آموزش و پرورش استان با تمامی امکانات و ظرفیت های خود آماده پذیرایی از زائران اربعین بوده و مدارس و اماکن موجود در مسیر حرکت زائران در استان برای اسکان و پذیرایی تجهیز و آماده سازی شده است.

وی خدمت به زائران امام حسین(ع)را افتخار دانست و بیان کرد: جمعیت کثیر فرهنگیان و دانش آموزان در قرارگاه جهادی اربعین آماده خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار