مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲ بقعه متبرکه استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲ بقعه متبرکه استان اجرا شده است و ۱۵۰ زائرسرا در ۱۵ بقعه متبرکه برای پذیرایی از زائران نوروزی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 17 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، بیان داشت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲ بقعه متبرکه استان اجرا شده است.

وی افزود: این طرح از ۲۲ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: اجرای برنامه‌هایی نظیر تحویل سال، جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و افطاری از جمله آئین‌های طرح آرامش بهاری در این استان خواهد بود.

وی عنوان کرد: به منظور پذیرایی از زائران نوروزی ۱۵۰ زائرسرا در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص جهت اسکان زائران و اسکان موقت در این استان تدارک دیده شده است.

عزیزی در ادامه از اعزام ۱۲ مبلغ از قم و بهره گیری از روحانیون بومی استان در این طرح‌ها خبر داد و گفت: اجرای برنامه خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در پایان گفت: برگزاری محافل و جلسات قرآنی تفسیر، ترتیل و جزء خوانی قرآن و... با حضور اساتید و قاریان برجسته، برگزاری ویژه برنامه مراسم تحویل سال نو و پخش زنده پیام مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص، غبارروبی و فضاسازی تبلیغاتی و محیطی بقاع از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در نوروز سال آینده است.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار