تمامی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی واقع در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در مسیر جنوب شرق کشور در منطقه زاهدان آماده عرضه سوخت و ارائه خدمات به زائرین می باشند.
کد خبر: ۵۱۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 02 November 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با بیان این خبر، گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه جغرافیایی استان سیستان  و بلوچستان در شرق کشور و هم مرز بودن با کشورهای پاکستان و افغانستان و همچنین مسیر تردد تعداد کثیری از زائران پاکستانی به کربلای معلی و نجف اشرف ، برنامه ریزی های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه ها برای خودروهای کاروان های پیاده روی اربعین حسینی انجام شده است.

کورش بالادست با اشاره به هماهنگی و تعامل صورت گرفته با صاحبان مجاری عرضه و روسای نواحی تابعه منطقه افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای زائران اربعین حسینی و سایر مسافران در نماز خانه های بین راهی و مجاری عرضه سوخت فراهم شده است.

وی در پایان به توزیع بسته های فرهنگی در جایگاه اختصاصی سفیدابه به خودروهای زائرین اربعین حسینی اشاره کرد و  ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری کارکنان منطقه شاهد ارائه خدمات مطلوب در سطح جایگاه های این منطقه به بهترین شکل ممکن برای زوار اربعین حسینی باشیم.

منطقه زاهدان یکی از مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارابودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل ، خاش و سراوان )، سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار