کد خبر: ۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 19 August 2015

همزمان با ایام مبارک سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به خاک میهن در مراسمی از 128 نفر از آزادگان سر افراز تالش تجلیل شد.




بمنظور گرامی داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تجلیل از 128 آزاده سرفراز تالش مراسم گرامی داشتی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.
علی فتح اللهی فرماندار تالش عصر سه شنبه در این مراسم در جمع باشکوه آزادگان در سخنان کوتاهی ضمن تبریک و تهنیت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور عزیزمان اظهار داشت : 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است ، آزادگان آمدند همان طور که رفته بودند ، دلیر و مقاوم ، نستوه و استوار ، امیدوار و دلاور ، آمدند با همان صلابت همیشگی ، همان طور که دیروز رفته بودند.
فرماندار تالش در خصوص تجلیل از آزادگان و ایثارگران گفت : تجلیل از آزادگان تجلیل از شرف و عزت کشور است و صبر و پایداری این قشر ایثارگر هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه آزادگان اسطوره صبر و استقامت در هشت سال دفاع مقدس هستند تصریح کرد : آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
فتح اللهی افزود : آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند و سینه های فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند ، آزاده نامیده شدند چون از اقیانوس نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.
لازم به اشاره است شهرستان تالش در 8 سال دفاع مقدس تعداد 285 شهید بیش از 2800 جانباز و تعداد 128 آزاده سرفراز تقدیم انقلاب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار