نبايستي به بهانه تغييرات فرهنگي ، اقدامات حوزه امنيت اجتماعي رها شود

داشتن زندگي سالم و جامعه اي موفق ، بدون استقرار امنيت متصور نيست و امنيت شقوق مختلفي دارد و نبايستي به بهانه تغييرات فرهنگي اقدامات حوزه امنيت اجتماعي رها شود .
کد خبر: ۸۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 05 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرگرد يونس شعبانيان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از مدير عامل متعهد سازمان منطقه آزاد کيش ، امام جمعه محبوب اين جزيره مرجاني گفت : کليه مسؤلين و کيشوندان فهيم و متدين با هم در راستاي حفظ شعائر اسلامي و آرمان هاي انقلاب و شرع مقدس اسلام هم دل و هم صدا در حفظ و تأمين امنيت اجتماعي با اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي_اجتماعي اقدام مينمايند و پشتيبان پليس در اين عرصه مي باشند .
 
در ادامه معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه کيش اظهار داشت : نيروي انتظامي داراي وظايف و اختيارات قانوني مشخصي مي باشد و بعنوان مجري قانون با هدف تأمين نظم و امنيت اجتماعي و شهروندان و ايجاد محيطي امن براي همه مردم با رويکرد جامعه محوري تکاليف قانوني خود را انجام مي دهد .
 
وي افزود : اساساً قوانين موصوف و از جمله قوانين مربوط به مسايل و موضوعات اجتماعي در تمام نقاط کشور لازم الاجرا مي باشد و قانون گذار ، استثنايي در اين خصوص قايل نشده است .  
 
سرگرد شعبانيان گفت : نيروي انتظامي بعنوان نهادي مردمي و ارزش محور ، بدون توجه به مطامع فردي و گروهي افراد و جريان ها ، نقش قانوني خود را ايفا مي کند .
 
سرگرد "يونس شعبانيان "معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه کيش در پايان خاطر نشان کرد : بطور حتم بي قانوني و بي انضباطي اجتماعي براي هر جامعه اي ضرر بار مي باشد پس نبايد به قصد مطامع خاص ، اجراي قانون را تعطيل نمود .
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار