سامان گلریز
مدرس و کارشناس برجسته آشپزی گفت: سیستان وبلوچستان را باید با برگزاری مسابقات آشپزی و جشنواره های غذا به تمام دنیا معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 17 February 2024

به گزارش تابناک سیستان وبلوچستان، سامان گلریز در بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در این نمایشگاه حضور یافته ام و جای تقدیر و تشکر دارد که منطقه ارزشمند سیستان و بلوچستان از ایران شناخته شود و با برپایی این نمایشگاه‌ها موجب شناخت بیشتر آن شویم.
مدرس و کارشناس آشپزی گفت: سیستان و بلوچستان همانند جواهری براق در دل یک قصر گمشده است و این فضاهای شگفت انگیز و جالب، لباس‌ها و صنایع‌دستی جالب آن همچنان ناشناخته برای مردم ایران و دنیا است.
او افزود: باید با برگزاری مسابقات گردشگری، جشنواره های لباس، غذا، موسیقی و گردشگری این گنجینه پنهان در دل ایران را به دنیا بشناسانیم و ناگفته نماند که این استان مردمان بسیار میهمان نواز، گرم‌ و صمیمی دارد.
به گفته گلریز، چهره این استان را در آینده می‌توان در قالب بخشی از سرزمین «جواهر پنهان» بیشتر معرفی کنیم و به نوبه خودم به این استان زیاد سفر کرده ام و با غذاهای بسیاری آشنایی داشته‌ام و این فرصت نمایشگاه باعث آشنایی خودم با ۵ غذای جدید شد که بسیار شگفت‌انگیز بود و امیدوارم این جشنواره‌ها بهتر و جامع‌تر و کامل‌تر برگزار شود تا سیستان و بلوچستان عزیز بین مردم نمود پیدا کند و ما برای حمایت بیشتر به این مناطق سفر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار