معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور شناسایی و بررسی مدارک فروش و تهاتر کلیه املاک مازاد، در جلسات هفتگی اقدامات انجام شده از سوی هر دستگاه اجرایی مدعو بررسی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 22 February 2024

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در جلسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: همانگونه که مدیران دستگاههایی اجرایی مطلع هستند مولدسازی دارایی دولت در راستای سرعت بخشی و ارزش افزایی به اراضی و املاک در اختیار دستگاهها تدوین شده است تا بر اساس اختیارات واگذار شده در آیین نامه‌های اجرایی ابلاغی، بتوانند ضمن تأمین منابع مالی مورد نیاز، هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برسانند.

وی با تأکید بر این مطلب ادامه داد: مسلماً یکی از معیارهای مهم ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی در جشنوارهای پیش رو اقدامات و پیگیری های منتج به نتیجه آنها در خصوص این مقوله مهم خواهد بود.

در این جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت اقدامات انجام شده توسط سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان (حوزه شمال) و اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار