کد خبر: ۱۱۵۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 26 February 2024

سایت افق کرمانشاه نوشت: «تمامی مستاجران با داشتن مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ می توانند با ثبت نام در سایت tem.mrud.ir و همچنین ارائه اطلاعات مورد نیاز هنگام ثبت نام در این سایت به راحتی برای وام مستاجران ۱۴۰۲ درخواست دهند.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: همچنین متقاضیان پس از ثبت نام و تایید درخواست باید، مدارکی را جهت اخذ وام به شعبه بانک تحویل دهند. این قسط را پرداخت کنند. تهرانی ها می توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند. در مراکز استان ها، این مبلغ به ۱۵۰ میلیون و در دیگر شهرها به ۱۰۰ میلیون تومان می رسد.

همچنین قرار است که روستاییان نیز از وام ودیعه ی ۴۰ میلیون تومانی بهره مند شوند. همچنین تمام خانواده هایی که دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند و پدر و فرزندان، متولد تهران باشند، می توانند مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرار بگیرند.در صورتی که خانواده دارای یک فرزند زیر ۲۰ سال باشند، می توانند ۸۰۰ میلیون تومان وام مسکن زوجین را دریافت کرده و ۱۶۰ میلیون تومان هم بابت وام جعاله دریافت کنند. مبلغ کلی وامی که به فرزندان تعلق می گیرد نیز ۲۴۰ میلیون تومان است که در نهایت مبلغ این وام برای چنین خانواده هایی، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می شود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار