تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک در آستانه فصل جابجایی/ برخورد جدی با قیمت‌سازی، سوداگری و گران‌فروشی

سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت بر عملکرد مشاوران املاک خبر داد و گفت: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 12 May 2024

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: راه‌اندازی گشت‌های کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان تاثیر بسزایی بر ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک و در نتیجه کنترل قیمت اجازه بها و مسکن داشته است.

وی تعداد بنگاه‌های مشاور املاک سیستان و بلوچستان را یک هزار و ۳۶ بنگاه ذکر کرد و ادامه داد: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاوران املاکی که برای دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گران‌فروشی می‌کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بر همراهی تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک در راستای تقویت نظارت بر بنگاه‌های املاک تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار