کد خبر: ۱۱۶۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ 27 May 2024

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با جدیت تمام کارها و برنامه‌ریزی‌هایی که دولت برای این استان داشته را با سرعت بیشتری به پیش ببریم و این یعنی اینکه راه شهدای دولت را ادامه داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت رئیس جمهور خدمت، آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش که در محل دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در همه بخش‌های زیرساختی همچون راه‌سازی و ساخت بزرگراه، آبرسانی، مسکن و اشتغال تلاش‌های جدی داشته و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
وی افزود: رئیس جمهور شهید برای همه حوزه‌های اقتصادی در حوزه اقتصاد معادن، اقتصاد دریا، شیلات، اقتصاد گردشگری، اقتصاد تجارت و اقتصاد شهری و روستایی تاکید همه جانبه و همیشگی داشتند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رییس جمهور شهید دانشگاه و آموزش و پرورش را محور پیشرفت هر کشور می‌دانستند و به آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت‌ها توجه خاصی داشتند.
وی عنوان کرد: یکی از مهمترین خصوصیات ایشان این بود که درد مردم و مشکلات محرومان را احساس می‌کردند و با همه وجود تلاش می‌کرد که مشکلی از مشکلات محرومان را حل کند و در یکی از جلسات که خدمت ایشان بودم گفتند« که من با تمام وجودم فقر را چشیده ام، پس تا توان دارید تلاش کنید که با ایجاد اشتغال مشکل فقر در بین مردم از بین برود».
کرمی ادامه داد: رییس جمهور شهید در جلسات تاکید داشتند «که اگر کاری انجام دهید به دنبال این نباشید که دیده شوید بلکه به دنبال رضای خداوند باشید چرا که اگر ما در این دولت کاری انجام دادیم و تلاش کردیم که دیگران ببینند انگار هیچ کاری انجام نداده‌ایم اما اگر برای رضای خدا باشد مورد قبول است».

رییس جمهور شهید دانشگاه و آموزش و پرورش را محور پیشرفت هر کشور می‌دانستند و به آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت‌ها توجه خاصی داشتندوی بیان کرد: یکی دیگر از خصوصیات شهید آیت الله رئیسی باورهای عمیق اعتقادی ایشان بود و کسی که به فرامین الهی و اجرای فرامین الهی باور داشته باشد در سخت‌ترین شرایط محکم کار می‌کند و محکم می‌ایستد و این شهید بزرگوار در همه صحنه‌ها در میدان ایستاد.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ایشان بسیار ولایت مدار بودند و همیشه تاکید داشتند که ما موظف به اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستیم و با تمام وجود این مسائل را پیگیری می‌کردند و این اخلاص و خصوصیت کسی است که به خدا متکی است و از هیچ چیزی واهمه ندارد.
وی اظهار کرد: امروز همه ما مسوولیت داریم که برای پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش کنیم و محکم قدم برداریم و راه این شهیدان که راه دلدادگی به خداست را به پیش ببریم.
کرمی گفت: امروز انقلاب اسلامی که اراده الهی است به برکت خون همین شهیدان به پیش می‌رود و همین که جبهه شیطان با تمام وجود در مقابل ما قرار دارد نشان از پیشرفت جبهه حق است و آینده از آن اسلام عزیز خواهد بود.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم راه این شهیدان را ادامه بدهیم باید محکم‌تر از قبل و با تلاش چند برابری کارها را در همه بخش‌ها چه بخش‌های اقتصادی و چه بخش‌های عمرانی ادامه دهیم و اینگونه یاد شهدا را زنده نگه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار