دغدغه رئیس‌جمهور شهید از زبان استاندار سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه رئیس جمهور شهید را با جدیت ادامه می دهیم، گفت: باید در جهت تحقق یکی از مهمترین دغدغه های شهید آیت الله رئیسی که موضوع مسکن مردم است همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ 02 June 2024

به گزارش تابناک استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در حاشیه مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیات همراه ایشان، بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان منتظر قدوم شهید آیت‌الله رئیسی بودند؛ اما روح ملکوتی این شهید بزرگوار به خدا پیوست، فردی که جهادی و خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم گام برمی‌داشت.

وی افزود: در بخش مسکن در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور شهید و پیگیری‌های مستمر وزارت راه و شهرسازی اقدامات بزرگی به ویژه در سیستان و بلوچستان انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخشی از مسکن در حوزه شهری و روستایی در نقاط مختلف این استان ساخته شده ، علاوه بر آن واگذاری زمین به مردم و ساخت آن توسط خودشان، همچنین کمک به بخش تولید و استفاده از ظرفیت‌های استان از جمله اقداماتی است که در دولت سیزدهم انجام شد.

وی اظهار کرد: در ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تلاش شده تا به صورت تعاونی اقدام کنیم که کمترین هزینه را برای مردم در بر داشته باشد، همچنین در بخش تسهیلات نیز تسریع در مشکلات پیش پای مردم در سطح ملی انجام و پیگیری‌ها همچنان با قوت ادامه دارد.

کرمی گفت: اگر بخواهیم یاد رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم باید با کار شبانه روزی و جدیت امور را انجام داده تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار