تاکید صریح خاتمی؛ فقط نامزد اصلاح‌طلب

محمدعلی وکیلی : «در این دوره اصلاح‌طلبان سعی کرده‌اند به یک واقع‌بینی برسند و آقای خاتمی صریحا اعلام کرده که از نامزدی حمایت می‌کند که چنگ به صورت نظام نزند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۲ 07 June 2024

محمدعلی‌ وکیلی در گفتگو با وب‌سایت فردا نیوز گفت: محمدعلی وکیلی، درباره آخرین تصمیم‌ها در جبهه اصلاحات گفت: «من فرد حزبی‌ای نیستم و طبیعتا از جزئیات مباحث درون احزاب اصلاح‌طلب اطلاع دقیق ندارم اما خبری که از مواضع منسوب به آقای خاتمی دارم این است که او بر خلاف گذشته، با داشتن شرایطی می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکتی حداکثری داشته باشند. گویا هم آقای خاتمی گفته است از نامزد کاملا اصلاح‌طلب حمایت می‌کنم و رسما اعلام کرده که از نامزد نیابتی حمایت نخواهم کرد. چند نفری را هم نام برده‌اند که در بین آنها بیشتر تأیدش بر آقای سید محمد صدر بوده است».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: «جریان اصلاحات باید اجازه دهد که نامزدها ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها از میان آنهایی که تأیید صلاحیت شده‌اند فرد یا افرادی را مشخص کنند؛ زیرا اعلام زودهنگام اسامی به نوعی پاس گل به رقیب است».

وکیلی در پایان گفت: «در این دوره اصلاح‌طلبان سعی کرده‌اند به یک واقع‌بینی برسند و آقای خاتمی صریحا اعلام کرده که از نامزدی حمایت می‌کند که چنگ به صورت نظام نزند. این موضع به معنای آن است که اصلاح‌طلبان واقع‌گرا شده‌اند و آنها از گارد بسته‌شان بیرون آمده‌اند»

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار