کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روز چهارشنبه با تغییر جهت جریانات و شمالی شدن آن، در منطقه سیستان وزش بادهای سرد شمالی و در برخی ساعات گردوخاک خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۵۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 01 January 2017


مصدق‌ گودرزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: امروز شرایط جوی آرام و پایدار در سیستان و بلوچستان حاکم خواهد بود و آسمان استان صاف تا کمی ابری است. 

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روز دوشنبه و با شدت بیشتر، روز سه‌شنبه در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرق وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید جنوب  ـ جنوب غربی در برخی نقاط همراه با گرد و خاک خواهد بود. 

وی ادامه داد: روز چهارشنبه با تغییر جهت جریانات و شمالی شدن آن در منطقه سیستان وزش بادهای سرد شمالی و در برخی ساعات گردوخاک خواهیم داشت.

گودرزی‌فر بیان کرد: از نظر دمایی تا روز سه‌شنبه تداوم هوای گرم در سطح استان ادامه داشته و از روز چهارشنبه با تغییر جهت جریانات به تدریج روند کاهشی دما را در نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

 کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین فردا در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان کاهش دما انتظار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار