فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت ۶ نفر از عاملان ناامنی، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان درمحدوده خیابان شهید رحیمی شهرری که منجر به مرگ جوان ۲۰ ساله شده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 13 April 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص انتقال جوان ۲۰ ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر با جراحت شدید بر اثر اصابت سلاح سرد (چاقو)، رئیس و تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم(ع) با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند که این درگیری موجب به جراحت شدید جوان ۲۰ ساله و زخمی شدن ۲ جوان دیگر شده است.

جلیلیان با بیان اینکه این مأموریت با بکارگیری چندین تیم عملیاتی متشکل از کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع)، یگان امداد و عملیات این فرماندهی آغاز شد، بیان کرد: با بررسی های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی، هویت و محل اختفاء ۶ نفر اصلی شناسایی و دستگیر شدند؛ یک دستگاه موتور مسروقه نیز از مفخیگاه آنان پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وجود تلاش‌های فراوان کادر درمانی بیمارستان هفتم تیر متاسفانه جوان ۲۰ ساله به علت جراحات شدید ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داد و پس از اخذ شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

جلیلیان افزود: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس ری است و با هر شخص یا اشخاصی که به خواهند امنیت را به مخاطره بیندازند با سرعت و قدرت برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار