بیان داشت این جابجایی برای بیمارستان فریدونکنار مثال افتادن از چاله در چاه است
کد خبر: ۱۰۵۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 14 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، گزارش‌های غیر رسمی حاکی از آن است که فرماندار فریدونکنار تصمیم دارد تا بیمارستان بزرگ در این شهرستان را که در حیطه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار دارد خارج کند.

بر اساس همین گزارش، شنیده شده این شخص تصمیم دارد بیمارستان این شهر بندری را تحت مدیریت انحصاری دانشگاه علوم پزشکی بابل ببرد.

پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان در منطقه با این موضوع به شدت مخالفت داشته و یکی از دلایل مخالفت این طرح را نداشتن بودجه کافی دانشگاه بابل و ضعف های مدیریتی موجود در این دانشگاه و نگاه انحصاری ویژه در مدیران دانشگاه بابل می دانند.

یکی از دلایل قابل بیان در دانشگاه بابل عدم وجود دانشکده های تخصصی همچون داروسازی و .... در این دانشگاه می باشد.

گفته می شود انحصار طلبان در دانشگاه علوم پزشکی بابل، موجب استعفای سرپرست غیر بابلی این دانشگاه که شخصیت قائمشهری داشت شدند.

دکتر عمادی‌ که متخصص پوست و از جانبازان جنگ تحمیلی است که در سال ۱۳۸۹ نشان ملی ایثار را نیز دریافت کرده است.

دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل، پزشک بدون مرزی که سابقه درمان در کشورهای عراق، افغانستان، کنیا، غنا، تانزانیا، زینبابوه، گینه و سومالی و فعالیت درمانی بشر دوستانه را در کارنامه علمی مدیریتی خود داشته است که به علت بابلی نبودن از قطار مدیران بابلی پیاده شد.

م . د که اهل فریدونکنار ولی ساکن پایتخت بوده و مدتهاست که دستی بر آتش درمان هم دارد گفت: به همشهریای عزیز در این مورد خاص توصیه ای می کنم اینکه خودروی مگان خود را برای رنگ و لعاب ظاهری سمند، به اون ترجیح ندهند.

 وی در خاتمه بیان داشت این جابجایی برای بیمارستان فریدونکنار مثال افتادن از چاله در چاه است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار