تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان چهارشنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه پنج بر یک مغلوب شاهین خزر رودسر گیلان شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 14 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته ششم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان در زمین ساحلی ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر حضور دارند.

در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با کمال افتخار در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید باید از عنوان گذشته خود دفاع کند.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار