بلندقامتان والیبال نیشکر در رقابت‌های قهرمانی دسته اول کارگران کشور، مقام سوم کشور را به دست آوردند.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ 23 July 2022
 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این دوره از مسابقات تیم والیبال شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به عنوان نماینده خوزستان حضور یافت.

این مسابقات که به صورت گروهی و حذفی برگزار شد، هفته گذشته در اراک به پایان رسید. در مجموع ۱۳ بازی برگزار شده، تیم های فولاد کرمان، واگن پارس مپنا اراک و نیشکر امیرکبیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آورد.

خوزستان در این رقابت‌ها کرمان، گیلان و کرمانشاه را شکست داد و یک بازی را هم به اراک واگذار کرد.

برنامه‌ریزی برای کسب مقام‌های استانی و کشوری

سرپرست تیم والیبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در گفتگو با روابط‌عمومی، سطح این مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و بیان داشت، تیم والیبال کارگری نیشکر برای اولین بار با آمادگی بسیار خوب وارد این مسابقات شد و توانست در جایگاه سوم قرار گیرد.

به گفته جلیل اسدی، این تیم در سال گذشته نیز با پیروزی بر رقیبان، بر سکوی نخست ایستاد و برای دومین بار فاتح جام قهرمانی والیبال کارگران خوزستان شد.

وی از حمایت مدیران نیشکر از تیم والیبال کشت و صنعت امیرکبیر قدردانی کرد و این حمایت‌ها را سبب ایجاد انگیزه در بازیکنان عنوان کرد.

سرپرست تیم والیبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به برنامه‌ریزی برای کسب مقام‌های استانی و کشوری اشاره کرد و گفت: والیبالیست‌های نیشکر تمرینات خود را با جدیت بیشتری از سر می‌گیرند تا بتوانند در مسابقات پیش‌رو جایگاه نخست را از آن خود کنند.

 

WhatsApp Image 2022-07-23 at 1.11.03 PM
 
 
 
 
WhatsApp Image 2022-07-23 at 1.11.04 PM
 
 
 
WhatsApp Image 2022-07-23 at 1.11.10 PM
 
 
 
WhatsApp Image 2022-07-23 at 1.11.11 PM
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار