مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی و مذهبی رهپویان وصال شیراز از برگزاری برنامه سوگواری به مدت ۱۰ شب از ابتدای ماه محرم در شیراز خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 26 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر:احد پاریابی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص و تازه دهه محرم امسال کانون رهپویان وصال شیراز عرض ارادت دهه نودی های شیرازی به ساحت ابا عبدالله الحسین (ع) با اجرای سرودی مشابه با سرود سلام فرمانده با محتوای متفاوت است.

وی با بیان اینکه برنامه سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین همراه با نماز مغرب و عشا تا ۱۰ شب در خیابان فرزدقی واقع در باغ جنت برگزار می‌شود، اعلام کرد:
سرویس ایاب و ذهاب برای همه نقاط شهر و شهرستان‌های اطراف موجود است.

پاریابی با ذکر این نکته که غرفه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی راه اندازی در این ایام برپا می‌شود، اعلام کرد: نیروهای سیار انتقال خون در دهه محرم با راه اندازی غرفه نذر خون برای کمک به بیماران نیازمند به این مایع حیاتی تلاش می‌کنند.

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی و مذهبی رهپویان وصال شیراز از راه اندازی غرفه کتاب توسط این کانون در ایام دهه اول محرم نیز خبر داد و گفت: برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی، آموزشی و …کمک شایانی به هر چه باشکوه‌تر کردن عزای حسینی در شیراز می‌کند.

او خاطرنشان کرد: محتوای سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد که مطالب مهم جامعه و کاربردی است، می‌تواند حامل اتفاقات مثبت در جامعه باشد.

راه اندازی غرفه دانش آموزی از دیگر اقداماتی است که امسال کانون رهپویان وصال شیراز به منظور ارائه خدمات گسترده فرهنگی برای دانش آموزان و همچنین خانواده‌های آنان در نظر گرفته است.

پاریابی در ادامه یکی از غرفه‌های دیگر این کانون را مختص اردوهای جهادی اعلام کرد و گفت: در این غرفه توسط جهادگران بسیجی تصاویر و فیلم‌های مناطق محروم کشور نظیر هرمزگان، چابهار، کرمانشاه، سرپل ذهاب و منطقه گردخون که در آن جهادگران استان فارسی همچنان در حال خدمات رسانی هستند، در معرض دید عموم قرار داده می‌شود تا با همکاری و مشارکت مردم نیک اندیش شیرازی کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به مناطق محروم ارسال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با همت کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز همزمان با دهه اول محرم برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و حتی علمی و خدمات پزشکی با راه اندازی غرفه‌های اختصاصی به عزاداران حسینی خدمات می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار