فرماندار کنگاور:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: پروژه سد آناهیتا روبه پیشرفت است وبا  تزریق اعتبارات مناسب  در سال‌های آینده شاهد آبگیری آن خواهیم بود  وبدون شک نقش مهمی در توسعه شهرستان خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 24 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فرزاد الماسی فرماندار شهرستان کنگاور در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، بیان داشت: از ادارات شهرستان انتظار میرود در هفته دولت، اقدامات خوب انجام شده در راه خدمت به مردم را جهت امیدآفرینی در جامعه، اطلاع رسانی پررنگ نمایند.

الماسی در ادامه عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه، تخصیص اعتبارات اولیه به شهرستان کنگاور چشمگیر است.


فرماندار کنگاور تصریح کرد: پروژه سد آناهیتا روبه پیشرفت است وبا  تزریق اعتبارات مناسب  در سال‌های آینده شاهد آبگیری آن خواهیم بود  وبدون شک نقش مهمی در توسعه شهرستان خواهد داشت از جمله پتروشیمی کنگاور که جزء پروژه‌های آب بر هست، آب آن از سد کبوتر لانه تامین میشود.

وی خواستار توجه و اقدام فوری در بحث آسفالت معابر، سگ‌های ولگرد، روشنایی معابر و پارک‌ها شد.

فرماندار کنگاور بر توجه ویژه به این شهرستان و تخصیص اعتبارات، تجهیزات و امکانات لجستیکی امداد و نجات تاکید کرد و گفت: ضمن برگزاری مانور آمادگی هلال احمر در این شهرستان، در آستانه اربعین حسینی توجه ویژه‌ای به پایگاه امداد جاده‌ای سه راهی شهید زنگنه شود.

الماسی افزود: جهت ساخت پایگاه هلال احمر شهر گودین از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده ایم که انتظار داریم در اسرع وقت پیگیر جذب اعتبارات و احداث این پایگاه باشیم.

در ادامه این جلسه محمدی مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: بر اساس تجربه‌ای که در هلال احمر کشور داشتم باید توجه ویژه‌ای به شهر‌هایی کرد که پیشانی استان‌ها هستند چرا که مثلا کنگاور در زمان بحران می‌تواند به استان همدان نیز کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار