مدیر عامل شرکت پتروشمی ایلام؛
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت : شرکت پتروشیمی ایلام در مجموع تولیدات خود در تابستان ۱۴۰۱ افزایش ۸۵درصدی را نسبت مدت مشابه سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 25 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدغلامحسن گرشاسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و توفیق روزافزون برای دولت خدمتگزار اظهار داشت : شرکت پتروشیمی ایلام در مجموع تولیدات خود در تابستان ۱۴۰۱ افزایش ۸۵درصدی را نسبت مدت مشابه سال گذشته داشته است. 

وی افزود : در یک سال گذشته تولید پلی‌اتیلن سنگین ۶۷درصد، اتیلن ۱۱۵ درصد، بنزین پیرولیز ۱۹درصد و نفت کوره ۶۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام به ثبت رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت( ظرفیت اسمی واحد۳۷/۵ تن در‌ ساعت) در تیرماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود : افزایش تولید پروپیلن در پتروشیمی ایلام در مرداد ۱۴۰۱، ثبت تجاری محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 در خرداد ۱۴۰۱، ارائه خدمات و ‌دانش فنی در راه‌اندازی MINI NGL چشمه خوش دهلران و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و ایمنی نفرات مینی‌ان‌ج‌ال دهلران در تیرماه سال ۱۴۰۱از جمله دستاورد این شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده است. 

 گرشاسبی با اشاره به دیگر اقدامات شرکت پتروشیمی ایلام، گفت : ثبت دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه، آغاز فرایند تبدیل وضعیت نیرو‌ها پیمانکاری ایثارگر شاغل شرکت پتروشیمی ایلام، انجام مسئولیت‌های اجتماعی در سطح منطقه و استان از دیگر اقدامات این شرکت است. 

وی یادآور شد : راه‌اندازی ایستگاه جدید دریافت اتان فشرده، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله صدرا ماهان پارسیان برای ساخت شیر صنعتی دبل دیسک در آذر ۱۴۰۰ و دریافت گواهینامه‌های جدید ایزو 10002 و 10004توسط نمایندگی IMQ ایتالیاانعقاد ۴ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های اکسیرنوین فرایند آسیا، البرز توربین مپنا، اطلس افروز شرق و پتروتوسعه پارسا انرژی در جهت حمایت از تولید داخلی و ساخت و تعمیرات در بهمن ماه۱۴۰۰ گوشه ای از عملکرد این شرکت در سال گذشته می باشد. 

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آماده‌سازی این شرکت افزود : طرح محیط‌زیستی ZLD در مجتمع پتروشیمی ایلام و بررسی و امکان‌سنجی احداث طرح استحصال BTX از بنزین تولیدی از جمله این پروژه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار