استاندار مرکزی گفت: قطب صنایع ریلی کشور حول واگن پارس مپنا در استان مرکزی شکل گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 29 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آیین تحویل ۱۰۰ دستگاه واگن مسافری،باربری و لوکوموتیو در واحد تولیدی واگن پارس اراک، افزود:امید است مدیران و کارکنان بیش از گذشته در مسیر خود موفق باشند چرا که این گروه صنعتی سنگر اصلی دفاع اقتصادی کشور است.
وی یادآورشد:گروه صنعتی واگن پارس مپنا اراک از افتخارات صنایع ریلی و سنگین کشور است.
استاندار مرکزی افزود: شماری از واگن ها امروز برای تحویل بار به محل بارگیری محموله‌های خود اعزام می‌شوند.
وی تاکید کرد: این واحد تولیدی با درایت مجموعه مدیریت و تلاش‌های صورت گرفته به دوره شکوفایی خود بازگشته است.
نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی اظهار داشت: شرکت واگن سازی پارس در گذشته‌ای نه چندان دور با مشکلات بسیاری مواجه بود اما اکنون به دوره بالندگی خود بازگشته و با ظرفیت بالایی محصولات خود را تولید و تحویل می‌دهد.
مخلص الائمه ادامه داد: دولت اراده جدی بر حمایت از ظرفیت‌های این چنینی دارد، هرچند ظرفیت‌های مغفول مانده در مجموعه شرکت وجود دارد و شرکت آمادگی ارائه خدمت با ظرفیت های بالاتر را دارد.
وی تاکید کرد: در واحد تولیدی واگن سازیی پارس مپنا اراک ،حداقل ۵۰ شاخه صنعت به حرکت در می‌آید و به نوعی اینگونه صنایع جزو صنایع پیشران کشور محسوب می‌شوند.
استاندار مرکزی عنوان کرد: بنا بر سیاست راهبردی کشور همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب و دستور رییس جمهوری اجازه واردات واگن و تولیدات این مجموعه داده نمی‌شود و از تمامی مصرف کنندگان عمده تولیدات واگن پارس دعوت می‌شود که این ظرفیت‌ها را از نزدیک ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار