مدیر عامل هلال احمر استان قم از بهره مندی ۱۷ هزار و ۵۴ زائر اربعین از خدمات درمانی و بهداشتی این جمعیت در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ تا روز چهارشنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ 18 September 2022

به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی در گفت‌وگویی افزود: پزشکان و پرستاران داوطلب این جمعیت با استقرار در درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در مسیر پیاده روی اربعین در عمود ۱۰۸۰ خدمات  خود را به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام آغاز کردند و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

وی اصافه کرد: از نخستین روز فعالیت این درمانگاه تا روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه سال جاری، ۱۷ هزار و ۵۴ نفر از زائران حسینی از خدمات درمانی و بهداشتی این جمعیت  بهره مند شدند.

بهرامی ادامه داد: این خدمات شامل ویزیت عمومی، قلب، ارتوپدی، تزریقات، سرم تراپی، تست قند، فشار خون، نوار قلب، پانسمان و داروهای نسخه ای و OTC است.

مدیر عامل هلال احمر استان قم اضافه کرد: در طی این مدت، هفت بیمار بدحال  توسط آمبولانس مستقر در مقابل درب موکب به بیمارستان منتقل شدند.

خدمات درمانی و بهداشتی جمعیت هلال احمر استان قم به صورت شبانه روزی  در درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در عمود ۱۰۸۰ تا روز اربعین ادامه دارد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار