پنجمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای قهرمانی آسیا :
در روز نخست پنجمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای قهرمانی آسیا در تبریز در در بخش تیمی زورخانه ای ، ایران اسلامی به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 08 October 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در روز نخست این رقابت ها که تیم ها در رشته تیمی زورخانه ای به پیکار یکدیگر رفتند، تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای ایران با ترکیب سیدجلال صالحی(چهارمحال و بختیاری)، علی جلیجو (البرز)، سیدسجاد موسوی (همدان)، حسن رضایی (مرکزی) و پژمان سکونتی (کردستان) با مربیگری سیدحمیدرضا ترابی (کرمان) و سرپرستی علی عددی (مازندران) با غلبه بر دیگر حریفان خود و کسب 2376 امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.
ورزشکاران کشورهای افغانستان و عراق به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند و تاجیکستان نیز بر سکوی سوم مشترک ایستاد.
در پایان رقابت های تیمی زورخانه ای نیز مراسم اهدای مدال برترین های این رشته برگزار شد که سکوی تیم اول (ایران) توسط محسن مهرعلیزاده (رئیس IZSF) و فرهاد طلوع کیان (رئیس کمیته فنی IZSF)، سکوی تیم دوم (افغانستان) توسط محمدعلی شجاعی (دبیرکل IZSF) و جک دالک (رئیس کنفدراسیون ورزش های زورخانه ای آسیا)، سکوی تیم سوم (عراق) توسط اسبقیان (مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی) و صیقلانی (مشاور عالی IZSF) و سکوی سوم مشترک (تاجیکستان) توسط سلیمان عبدل واحد اف (نایب رییس IZSF)، و سهرابی (مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز) برگزار شد.
ادامه این رقابت ها امروز پنجشنبه 16 مهرماه با پیکار مدعیان قهرمانی آسیا در رشته هنرهای فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل گیری سنگین پیگیری خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :