مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران مطرح کرد:
اولین جلسه کمیته ستاد خدمات سفر به منظور ارائه تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه های ارتباطی و ارائه خدمات با کیفیت صوت و اینترنت به گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹ 25 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز  و لزوم پایداری شبکه های ارتباطی استان در این ایام اظهار کرد: با توجه به افزایش تصاعدی سفرها به ویژه در استان مازندران بعنوان مهمترین مقصد گردشگری کشور می بایست تمهیدات لازم به منظور ارائه سرویس های باکیفیت ارتباطی به مشترکین در این ایام اندیشیده شده و زیرساخت های لازم مهیا شود.

اسماعیل اعزی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی و نگهداری شبکه های ارتباطی تصریح کرد: تیم های فنی و تخصصی مخابرات منطقه مازندران و ارتباطات زیرساخت به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی وظیفه نگهداری از شبکه های ارتباطی را خواهند داشت تا از هرگونه قطعی احتمالی به ویژه در مناطق مسافر خیر استان جلوگیری نمایند.

وی همچنین افزود: می بایست کلیه عملیات حفاری و اجرای پروژه ها با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه تا پایان تعطیلات عید نوروز متوقف شده و از نگهداری مسیرهای ارتباطی در این ایام اطمینان حاصل نمود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه ی این جلسه، از برقراری شیفت های ویژه ایام نوروز در کلیه ادارات تابعه وزارت، مخابرات منطقه و اپراتورهای تلفن همراه در استان ، استقرار گشت های ویژه تیم هایی فنی در حوزه های ارتباطی، کشیک باجه های پست بانک شهری و روستایی، تجهیز ATM به ویژه در مناطق پر تردد جهت رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

 

نخستین جلسه کمیته ستاد خدمات سفر در استان مازندران برگزار شد  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار