معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار کرد : بازارچه های مرزی در استان ایلام با توجه به اینکه در چند نقطه از جمله مهران وجود دارد مد نظر دولت است، در این سفر امکان ایجاد و تقویت معیشت مرزشنینان از طریق بازارچه های مرزی مورد بررسی قرار می گیرد و امکان سنجی های لازم برای برنامه ریزی در این زمینه انجام می شود و انتظار می رود که در جلسه ای که امروز بعدازظهر برگزار خواهد شد انشااله مصوبات اولیه را داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 04 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کوشش تبار در بازدید از مرز مهران گفت : همانگونه که به لحاظ معنوی به این منطقه توجه می شود بایستی زمینه های اقتصادی را هم برای مردم شریف مردم مرزنشین نیز فراهم کنیم.

وی افزود :  یکی از موضوعاتی که برای وزارت کشور و برای دولت مهم بوده و مورد توجه رییس جمهور و وزیر کشور قرار دارد توجه جدی به معیشت مرزنشنینان است و یکی از محورهای این امر توجه جدی به بازارچه های مرزی است.

 کوشش تبار ادامه داد : بازارچه های مرزی در استان ایلام با توجه به اینکه در چند نقطه از جمله مهران وجود دارد مد نظر دولت است، در این سفر امکان ایجاد و تقویت معیشت مرزشنینان از طریق بازارچه های مرزی مورد بررسی قرار می گیرد و امکان سنجی های لازم برای برنامه ریزی در این زمینه انجام می شود و انتظار می رود که در جلسه ای که امروز بعدازظهر برگزار خواهد شد انشااله مصوبات اولیه را داشته باشیم.

وی مطرح کرد :  طرح «مهران تا لاذقیه» بعنوان یک طرح جدی برای بحث ترانزیت ایفای نقش کند و هم بستر و زمینه لازم این موضوع وجود دارد و می تواند در بحث تعاملات با کشور عراق مورد توجه جدی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فعلاً که بازارچه های در دست اقدام استان ایلام هیچ کدام به بهره برداری نرسیدند و هر روز وعده وعید مسئولین!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
راه آهن حیاتی برا توسعه کل استان...کاش رو راه آهن متمرکز بشه مطالبات استان....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار