فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف 18 قبضه سلاح کلت کمری، 6 قبضه سلاح کلاش و دستگیری 18 نفر متهم در عملیات هماهنگ و مقتدرانه پلیسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 27 June 2023

سردار دوستعلی جلیلیان ارموز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز ، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مرکز استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از فعالیت اعضای یک باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در شهرهای  شمالی و جنوبی استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس،  تعقیب و مراقبت نامحسوس متهمان  و رصد لحظه ای تحرکات این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در نهایت در چندین عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل خوب ماموران پلیس اطلاعات در شهرستان های چابهار،ایرانشهر و زابل متهمان درعملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 18 قبضه سلاح کلت جنگی، 6 قبضه سلاح کلاش، 183 فشنگ جنگی، 9 تیغه خشاب کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به دستگیری 18 نفر از عاملان اصلی این باند تصریح کرد: از اعضای این باند 4 دستگاه خودروی سواری و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد که در تحقیقات پلیسی مشخص شد این باند اقدام به خرید و فروش سلاح در سطح استان می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار