مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: طی خرداد و تیر ماه سالجاری ۱۹۶ هزار مشترک کرمانشاهی پاداش خوش مصرفی برق دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 07 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس محمد مرادی با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم در رعایت الگوی مصرف برق اظهار داشت: مشترکین خانگی استان در دریافت پاداش خوش مصرفی و رعایت الگوی مصرف برق جزو استان های برتر کشور محسوب می شوند.

وی گفت: طبق دستورالعمل وزارت نیرو الگوی مصرف برق در مناطق عادی مثل کرمانشاه ماهیانه ۳۰۰ کیلووات می باشد که ۹۵ درصد مشترکین خانگی در مناطق عادی استان الگوی مصرف را رعایت نموده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان داشت: در مناطق گرمسیری الگوی مصرف برق هزار کیلووات در ماه می باشد که بیش از ۹۰ درصد مشترکین در مناطق گرمسیر استان نیز با وجود افزایش دمای بی سابقه و گرمای هوا الگوی مصرف را به خوبی رعایت کرده اند.

وی افزود: کرمانشاه یکی از چهار استان برتر کشور در رعایت الگوی مصرف برق می باشد که مشترکین خانگی پاداش خوش مصرفی دریافت نموده اند.

مرادی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طی ماه های خرداد و تیرماه سال‌جاری ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به مشترکین خانگی پاداش پرداخت شده که این پاداش شامل مشترکینی می شود که نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش داده اند.

وی در پایان گفت: طی این دو ماه اخیر از ۶۱۲ هزار قبض صادر شده در استان کرمانشاه ، ۱۹۶ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش شدند که بیشترین مبلغ پاداش خوش مصرفی برق طی دو ماه خرداد و تیر به یک مشترک کرمانشاهی با مبلغ ۹۳۰ هزار تومان تعلق گرفت. که امیدواریم با توجه به شناختی که از فرهنگ بالای هم استانی های کرمانشاهی سراغ داریم که برای همراهی با هم وطنان عزیزمان در استان های جنوبی کشورکه در این روزهای خیلی گرم با دمای بی سابقه بالای ۵۰ درجه مواجهه هستن، مدیریت مصرف برق را همچنان مد نظر قرار دهند تا با تامین برق پایدار در این گرمای بی سابقه سایر هم وطنمان خصوصا خردسالان و کودکان در مناطق گرمسیر کشور بتوانند از نعمت برق بهره‌مند شوند، و از طرفی هم امید داریم در ماه مرداد تعداد مشترکین استان کرمانشاه که مشمول دریافت قبض برق رایگان و دریافت پاداش می شوند هم افزایش بیشتری یابند تا علاوه بر اینکه مبلغی بابت برق مصرفی ماهیانه خویش پرداخت نمی‌کنند بلکه از شرکت توزیع برق استان کرمانشاه هم بستانکار می‌شوند و می‌توانند در ماه‌های بعد از تابستان هم از بستانکاری های خود برای پرداخت هزینه‌های برق استفاده نمایند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار