وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واگن پارس باید محصولات نوآورانه‌ و جدیدی را عرضه کند که خارجی‌ها توانایی تولید چنین کالاهایی را نداشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ 02 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت واگن پارس مپنا در جمع کارگران این شرکت گفت: از تمام شرکت‌هایی که در راستای سیاست‌های نظام حرکت کنند، حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه واگن پارس افتخار آمیزترین کارخانه صنعتی بوده است و خواهد بود به این نکته نیز تاکید کرد که این شرکت می تواند با بهبود قیمت‌ها، ارتقای کیفیت و شکوفایی استعدادها، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

علی آبادی اظهار کرد: کارگران واگن پارس این توانایی را دارند که با تکیه بر هوش و توانایی خود بهترین و نوآورانه‌ترین تولیدات را ارایه دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه به شهرستان زرندیه سفر کرد و از صبح امروز (شنبه) تاکنون در شهرستان فراهان حضور یافت و از کارخانه صنعت کویرریس این منطقه بازدید کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نشست ستاد تسهیل و روانع موانع تولید، حضور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، بازدید از فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، بازدید از شرکت واگن پارس مپنا اراک و حضور در جمع کارگران این شرکت از دیگر برنامه‌های کاری صبح امروز (شنبه) وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار