به موجب ابلاغی از جانب رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرج ضاربان به عنوان نخستین رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱ 05 October 2023

 

به گزارش تابناک از چابهار، به موجب ابلاغی از جانب رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرج ضاربان به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار منصوب شد. متن ابلاغ به این شرح است.

جناب آقای ایرج ضاربان، عضو هیئت علمی گروه بهداشت عمومی

با سلام و احترام؛

با توجه به مصوبه شماره 762 مورخ 8 اردیبهشت‌ماه 1394 شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به تجارب مدیریتی، بدین وسیله شما را به عنوان "سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی چابهار " منصوب می‌‌کنم.

از شما انتظار می‌رود با بهره‌گیری از دانش، مهارت، توان و تجربه مدیریتی، در زمینه موارد ذیل تمام تلاش خویش را به کار بندید. 

1- برنامه‌ریزی در زمینه توسعه رشته‌های بهداشتی و درمانی و همچنین تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز نظام سلامت در جنوب استان با بهره‌گیری از شایستگی‌های دانشی و دانشگاهی

2- شناخت آسیب‌های موجود و رفع چالش‌های بهداشتی و درمانی خاص منطقه

3- تلاش در جهت تامین و ارتقای رضایتمندی خدمت گیرندگان و تحقق انتظارات به حق مردم شریف جنوب استان

4- بهره‌گیری از افراد شایسته، دارای حسن تعهد و مسئولیت‌پذیر با مهارت‌های مناسب در رده‌های مختلف مدیریتی 

5- نظارت دقیق بر امور آموزشی، پژوهشی، اداری-مالی

از همکاران پرتلاش شاغل در مجموعه شبکه‌های بهداشت و درمان شهرهای جنوبی استان انتظار می‌رود، تمام توان خود را در جهت اجرای بهینه امور و تسریع در راه‌اندازی دانشکده به‌کار گیرند تا گامی ارزشمند در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات و شاخص‌های نظام سلامت در این بخش از میهن عزیزمان برداشته شود.  توفیق شما در خدمت به مردم را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار