عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از صدور نخستین مجوز سفر لنج‌های تجاری برای واردات کالای ته‌لنجی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اعلام صدور مجوز سفر لنج‌های تجاری استان بوشهر توسط وزارت کشور، اظهار داشت: با پیگیری که از طریق وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت و استفاده از فرصت‌هایی مانند تذکر به رئیس جمهور که قانون در اختیار وکیل مردم گذاشته، 2 روز پیش رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تماسی اعلام کرد مجوز سفر لنج‌های تجاری استان بوشهر صادر شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس افزود: طبق آنچه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده این هفته مکاتبات و مقدمات لازم سفر‌ها انجام می‌شود تا شاهد عملیاتی شدن این تصمیم باشیم.

جمیری بیان کرد: اصل موضوع سفر لنج‌های تجاری در استان بوشهر است که مجوز از طریق دستگاه‌های مربوط صادر شده و بر اساس قول داده شده این مجوز تا امروز عملیاتی می‌شود، امیدوارم بعد از این شاهد تاخیر دیگری نباشیم.

جمیری گفت: امیدوارم مسئولین محلی با اتحادیه لنجداران و ملوانان همکاری داشته باشند تا این سفر تسریع و تاخیر به‌وجود آمده جبران شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از صبر و بردباری مردم دریادل و ساحل‌نشین در برابر تاخیر زیادی که در مجوز سفر تجاری لنج‌های استان رخ داد قدردانی کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار