نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: پس از مجوز در خصوص اینکه از چه مزایایی برخوردار باشند، شرایط آسان گرفته شود و فضا مناسب‌تر از گذشته دیده تا تأخیر در صدور مجوز جبران شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 05 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی مبادلات مرزی استان بوشهر با حضور وزیر کشور با اشاره به موضوع ته‌لنجی اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی مردم معیشت است به گونه‌ای که هر تأخیری در اتخاذ برخی تصمیمات باعث می‌شود خدمات ارزشمندی را که دولت به نظام مقدس عرضه کرده، آنگونه که باید و شاید نمایان نشود.

وی با بیان اینکه باید تصمیمات به موقع و به حق گرفته شود و آنقدر به تأخیر نیفتد که شیرینی تصمیم بر کام مردم ننشیند، گفت: باید از این فرصت استفاده شود و پس از مجوز در خصوص اینکه از چه مزایایی برخوردار باشند، شرایط آسان گرفته شود و فضا مناسب‌تر از گذشته دیده تا تأخیر در صدور مجوز جبران شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت بیان کرد: اگرچه اصلاحاتی در لایحه در کمیسیون اقتصادی انجام شد، اما نواقصی به تناسب اقتضائاتی که در محل است، شرایطی که مردم دارند و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته وجود دارد بنابراین در آیین‌نامه‌ای که در آینده تنظیم می‌شود حقوق ملوانان، صاحبان کسب و کار و بازاریان در ساحل استان تأمین شود.

وی بیان داشت: از آن‌جا که ممکن است شاهد مسائل دیگری در پی آن باشیم که ممکن است باعث عدم اجرایی شدن آن باشد، بنابراین لازم است کار به صورت کارشناسانه‌تر و دقیق‌تر انجام شود تا صاحبان کسب و کار بتوانند در میدان برای کار آرام‌تر، مطمئن‌تر و بی‌دردسرتر به فعالیت خود بپردازند و با این کار خطرات و آسیب‌هایی که وجود داشته را از بین ببریم.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار