استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به فرمانداران اختیار لازم را داده‌ایم بنابراین بر اساس اختیاراتی که داده شده از فرمانداران سراسر استان کار می‌خواهیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 17 October 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمد کرمی شب گذشته در جمع جمعی از معتمدین و مردم شهرستان زرآباد با تاکید بر لزوم تلاش و حضور فرمانداران در میدان خدمت به مردم اظهار کرد: همه‌ باید دست به دست هم دهیم و با همیاری و همراهی مردم همچنین تکیه بر عنایات الهی مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بنادر در توسعه استان خاطرنشان کرد: بندر زرآباد باید به سرعت فعال شود تا شاهد رونق و آبادانی در منطقه باشیم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: کار، تلاش و کوشش عین عبادت است و باید با تلاش و کوشش جهادی محرومیت را از چهره استان بزداییم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر مشارکت مردم در اداره جامعه ادامه داد: با اقدامات انجام شده آینده روشنی در انتظار استان است و به زودی شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود.

محمد کرمی در ابتدای سخنانش نیز ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: رژیم صهیونسیتی سال‌ها تلاش کرد تا فلسطینیان مقاومت را فراموش کنند اما جوانان فلسطینی با شجاعت هرچه تمام پایداری کردند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: بدون شک آینده از آن اسلام عزیز است که این وعده الهی در قرآن کریم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار