مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارایه خدمات سلامت رایگان به مراجعان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 04 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: محور اصلی این خدمات، آموزش سلامت به صورت چهره به چهره، به عنوان یکی از موثرترین شیوه های آموزشی بود.
او ادامه داد: فواید و چگونگی بهره گیری از بانک شیر و همچنین پیشگیری از بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان مانند هاری و کیست هیداتید، از مهمترین مفاهیم آموزشی ارایه شده از سوی پرستاران و ماماهای کنشگر بسیج جامعه پزشکی، کارشناسان سلامت محیط و بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه در این برنامه بود.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه بیان کرد: معرفی مرکز مردمی نفس که در راستای جوانی جمعیت و با هدف پیشگیری از سقط جنین راه اندازی شده است، از دیگر محورهای این برنامه بود.

دکتر هاشمی اصل، سنجش فشار خون و توزیع لوح فشرده و بروشورهای آموزش سلامت را به عنوان دیگر خدمات ارایه شده به مراجعان مردمی عنوان کرد و افزود: در این برنامه، حدود ۲۵۰ نفر از شهروندان، از خدمات سلامت دانشگاه بهره مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار